Wat is voor u als opdrachtgever belangrijk? Dat horen we graag, zodat we daar vanaf het eerste contact met u op in kunnen spelen. Kwaliteitszorg blijft vervolgens belangrijk totdat รบ vindt dat wij ons werk goed hebben afgerond.
Als uitgangspunt voor ons handelen, hanteren wij de gedragscode van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO). In het kader van de deskundigheidsbevordering volgen onze trainers
ook regelmatig taaltrainersdagen bij de NRTO. Kijk op nrto.nl
Onze taaltrainingen sluiten goed aan bij het niveau en de taalvaardigheden van de cursisten. Wij hanteren daarbij de richtlijnen van de Council of Europe.
Eurolangues heeft een eigen certificaat. Wij reiken dat uit aan iedereen die een training heeft gevolgd. Belangrijk dat een cursist minimaal 80% van de lessen heeft gevolgd en dat het gewenste niveau is bereikt.
Op 2 januari 2017 heeft Eurolangues het NRTO-keurmerk ontvangen. Het NRTO-keurmerk is een onafhankelijke erkenning voor kwaliteit in de private opleidingenmarkt, afgegeven door de NRTO.
Meer weten? Kijk op NRTO-keurmerk
Bent u na afronding van een opdracht niet tevreden? Laat het ons weten, dan gaan wij direct op zoek naar een passende oplossing. Mocht dat niet lukken? Dan kunt u terecht bij de geschillencommissie; de instantie voor consumenten- en zakelijke geschillen, waarbij Eurolangues is aangesloten. Kijk op geschillencommissie.nl
‘Wij doen graag zaken met Eurolangues omdat we goed kunnen overleggen over de inhoud van de opleidingen en vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding. ‘
Opdrachtgever in de agrarische sector
‘Heel plezierig om na afloop van een training even bij de opdrachtgever langs te gaan om de evaluaties te bespreken. ‘
Gera Boelens-Douma, directeur Eurolangues
Wij staan u graag te woord!
Bel: +31(0)58 288 1314 of
vul het contactformulier in.